To je vprašanje, ki si ga morajo zastaviti vsi, ki želijo uspeti na konkurenčnem trgu e-trgovine. Prilagojena embalaža ni le način, kako zaščititi in dostaviti izdelek kupcu, ampak tudi močno orodje za komuniciranje z njim.
Prilagojena embalaža lahko pove veliko o podjetju, njegovih vrednotah, viziji in prednostih. Prilagojena embalaža lahko tudi pomaga graditi prepoznavnost podjetja in blagovne znamke, saj ustvarja vtis profesionalnosti, kakovosti in zaupanja. Prilagojena embalaža lahko tudi spodbuja ponovne nakupe, saj lahko vsebuje informacije o drugih izdelkih, akcijah, popustih ali programih zvestobe. Prilagojena embalaža lahko tudi poveča zadovoljstvo kupcev, saj jim omogoča boljšo izkušnjo odpiranja paketa, ki je lahko zabavna, presenetljiva ali poučna.
Prilagojena embalaža lahko tudi prispeva k trajnostnim ciljem podjetja, saj lahko uporablja okolju prijazne materiale, ki zmanjšujejo odpadke in ogljični odtis.
Skratka, prilagojena embalaža je naložba, ki se splača, saj lahko poveča prodajo, lojalnost in ugled podjetja na spletu.