Ne glede na to ali uporabljamo Google Analitiko ali Matomo, nam analitika ponuja številne prednosti in ugodnosti.
Spletna analitika je orodje, ki nam omogoča, da spremljamo in merimo različne vidike naše spletne prisotnosti.
Z njo lahko izvemo, koliko obiskovalcev ima naša spletna stran ali trgovina, od kod prihajajo, kaj jih zanima, kako dolgo ostanejo na naši strani, kaj kupujejo, kje zapustijo nakupovalni proces in še mnogo več. Spletna analitika nam tako daje dragocene podatke o naših potencialnih in obstoječih strankah, ki jih lahko uporabimo za optimizacijo našega spletnega poslovanja.
Z uporabo spletne analitike lahko prilagajamo naše načine prodaje, oglaševanja ali celo sprejemamo večje poslovne odločitve, kot je sprememba poslovnega procesa, izdelava novega izdelka ali vstop na nov trg. Spletna analitika nam namreč omogoča napredno analizo prodaje, tok gibanja ljudi in zanimanja. Tako lahko ugotovimo, kateri izdelki ali storitve so najbolj priljubljeni, kateri kanali prinašajo največ prometa in konverzij, kateri segmenti obiskovalcev so najbolj donosni in kako izboljšati našo ponudbo in komunikacijo z njimi.
S pomočjo spletne analitike lahko tudi razumemo vedenje obiskovalcev na naši spletni strani ali trgovini. S tem lahko prilagajamo funkcije in sam design spletne strani ali trgovine, da bi povečali uporabnost, zadovoljstvo in zvestobo obiskovalcev.
Spletna analitika nam tako pomaga ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo, ki se odraža v večji stopnji zadržanja, ponovnih obiskih in priporočilih.