Oglaševanje preko spleta je oblika tržnega komuniciranja, ki uporablja internet kot medij za predstavitev in spodbujanje izdelkov, storitev ali idej.
Oglaševanje preko spleta je urejeno z več zakoni, ki varujejo potrošnike, konkurenco in avtorske pravice.
Izpostavljeni in najbolj pomebni zakoni na področju oglaševanja so:
Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), ki določa pravila za pošiljanje elektronske pošte, uporabo piškotkov in drugih podobnih tehnologij, ter zagotavlja varstvo osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov.
Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), ki prepoveduje zavajajoče, agresivne in druge nepoštene poslovne prakse, ki lahko vplivajo na ekonomsko vedenje potrošnikov.
Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP), ki ureja pravice avtorjev in drugih imetnikov sorodnih pravic do svojih del, ki so objavljena na internetu, ter njihovo varstvo pred kršitvami.
Zakon o varstvu konkurence (ZVKon), ki prepoveduje nedovoljene omejevalne sporazume, zlorabo prevladujočega položaja in koncentracije podjetij, ki lahko ogrozijo konkurenco na trgu.
Pomebno je tudi, da v primeru samostojnega vodenja spletnega oglaševanja, sami opravite podrobno analizo in študijo veljavne zakonodaje.
Zgoraj našteti zakoni in akti se lahko spreminjajo, v veljavo pa lahko vstopijo tudi novi, zato je pomebno, da področje zakonodaje redno spremljate.