Neuspešna oglaševalna spletna kampanja je lahko posledica več dejavnikov, ki vplivajo na dosežene rezultate.
Nekateri od teh dejavnikov so opisani spodaj.
Slabo načrtovanje in izvedba kampanje
Če kampanja ni dobro zastavljena in izvedena, lahko to vodi do slabega ujemanja med ciljno publiko, sporočilom in ponudbo.
To pomeni, da kampanja ne doseže pravih ljudi, ne pritegne njihove pozornosti ali ne spodbudi k želenemu dejanju.
Neustrezna optimizacija in spremljanje kampanje
Če kampanja ni ustrezno optimizirana in spremljana, lahko to pomeni, da se ne izkoriščajo priložnosti za izboljšanje učinkovitosti in prilagajanje spremembam na trgu.
Zato kampanja ne dosegne svojih ciljev ali pa ima previsoke stroške.
Neprimeren izbor kanalov in orodij za kampanj
Če kampanja ni prilagojena specifičnim značilnostim in potrebam izbranih kanalov in orodij za oglaševanje, lahko to vodi do slabše vidljivosti, interakcije in konverzije.
Kar pomeni, da kampanja ne izkoristi vseh možnosti, ki jih ponujajo spletni mediji.