Bounce rate je odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno stran, ne da bi si ogledali druge podstrani.
To pomeni, da so obiskali samo eno stran in niso kliknili na nobeno povezavo ali gumb.
Kaj pomeni visok bounce rate?
Bounce rate je pomemben pokazatelj kakovosti spletne strani in njene vsebine. Če je bounce rate visok, to lahko kaže na to, da spletna stran ni privlačna, zanimiva, uporabna ali relevantna za obiskovalce.
Bounce rate ima tudi vpliv na prodajo in SEO spletne trgovine. Če obiskovalci hitro zapustijo spletno trgovino, to pomeni, da niso naklonjeni nakupu ali da niso našli tistega, kar so iskali. To lahko zmanjša konverzijo in prihodke spletne trgovine. Poleg tega lahko visok bounce rate negativno vpliva na rangiranje spletne trgovine v iskalnikih, saj je to eden od dejavnikov, ki jih Google upošteva pri ocenjevanju kakovosti spletne strani.
Zato je pomembno spremljati in optimizirati bounce rate spletne trgovine. To lahko storimo z izboljšanjem dizajna, navigacije, hitrosti nalaganja, vsebine in ponudbe spletne trgovine. Cilj je zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo in zadovoljiti potrebe in pričakovanja obiskovalcev.