Kdaj lahko spletni trgovec zavrne dobavo blaga in storitev? Natisni

  • 0

Spletni trgovec lahko zavrne naročilo, storitev in zavrne dobavo blaga, če obstajajo utemeljeni razlogi da je:

  • Naročilo oddano z namenom zlorabe, prevare ali goljufije.
  • Naročilo oddano v nasprotju s splošnimi pogoji poslovanja spletnega trgovca.
  • Naročilo oddano v nasprotju z veljavno zakonodajo ali dobrimi poslovnimi običaji.
  • Naročilo oddano v nasprotju z načeli poštene in profesionalne trgovine.
  • Naročilo oddano v nasprotju z interesi spletnega trgovca ali njegovih dobaviteljev.

Prodajalec lahko zavrne dobavo blaga tudi kadar:

  • Naročilo ni bilo plačano v predvidenem roku ali na predviden način.
  • Naročilo ni bilo potrjeno s strani naročnika ali spletnega trgovca.
  • Naročilo ni bilo mogoče izvesti zaradi višje sile, tehničnih težav, pomanjkanja zaloge ali drugih objektivnih okoliščin.

Spletni trgovec mora o zavrnitvi naročila, storitve ali dobave blaga obvestiti naročnika v najkrajšem možnem času in mu povrniti morebitna že plačana sredstva.
Spletni trgovec ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi jo naročnik utrpel zaradi zavrnitve naročila, storitve ali dobave blaga.


Pomebno! Pravila in zakoni se pogosto spreminjajo, zato podane informacije vedno dodatno preverite in pridobite pravno ustrezno mnenje. Podana vsebina je informativne narave. ×


Vam je članek v pomoč?

« Nazaj