Prodajam lastne izdelke, kaj mora vsebovati embalaža? Natisni

  • Embalaža
  • 0


Za pravila obveznih navedb embalaže je pomemben predvsem Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki v 18. členu določa, da mora biti embalaža izdelkov, ki se prodajajo potrošnikom, označena v slovenskem jeziku in v skladu s posebnimi predpisi.

Poleg tega mora biti embalaža označena tako, da je razumljiva in ne zavaja potrošnikov glede lastnosti, sestave, količine, roka uporabe, porekla ali načina uporabe izdelka. V primeru kršitve teh določb lahko potrošnik zahteva odpravo napake, zamenjavo izdelka, znižanje cene ali odstop od pogodbe.
Pristojni organ za nadzor nad spoštovanjem teh pravil je Tržni inšpektorat Republike Slovenije.

Poleg tega mora embalaža vsebovati vse potrebne informacije o izdelku, ki jih zahteva zakonodaja.

Na embalaži morajo biti obvezno navedeni naslednji podatki:

  • ime in naslov proizvajalca ali uvoznika,
  • ime in opis izdelka, količina ali masa izdelka,
  • rok uporabe ali trajanja izdelka, kadar to zahteva zakonodaja,
  • navodila za uporabo in shranjevanje izdelka, kadar to zahteva zakonodaja,
  • sestavine ali sestavni deli izdelka, kadar to zahteva zakonodaja,
  • morebitna opozorila ali omejitve glede uporabe izdelka,
  • oznake o kakovosti, poreklu ali certifikatih izdelka.

Ti podatki morajo biti napisani v slovenskem jeziku in v čitljivi pisavi. Če je embalaža namenjena več trgom, lahko vsebuje tudi podatke v drugih jezikih.
Pomnite, da kadar prodajate izdelke, ki sodijo v skupino Živil, Zdravil, Kozmetike ipd. Veljajo še dodatna posebna specifična pravila.

Spletni trgovec mora torej skrbno načrtovati embalažo svojih izdelkov, saj je to pomemben element njegove tržne strategije. Embalaža lahko poveča zadovoljstvo in zaupanje kupcev, izboljša prepoznavnost blagovne znamke in prispeva k varovanju okolja.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj