Pravila in zahteve za Klub zvestobe in program lojalnosti Natisni

  • 0

Spletni prodajalci lahko uporabljajo klube zvestobe ali druge programe lojalnosti za svoje kupce, če se držijo določenih pravil, ki jih določa slovenska zakonodaja.
Pravila se nanašajo na varstvo osebnih podatkov, varstvo potrošnikov in konkurenčno pravo.

Varstvo osebnih podatkov
Spletni prodajalec mora pridobiti privolitev kupca za obdelavo njegovih osebnih podatkov, ki so potrebni za izvajanje kluba zvestobe ali programa lojalnosti. Privolitev mora biti prostovoljna, informirana, nedvoumna in posebna.
Spletni prodajalec mora kupcu zagotoviti možnost odjave od kluba zvestobe ali programa lojalnosti in izbrisa njegovih osebnih podatkov.
Upoštevati moramo načela zakonitosti, poštenosti, transparentnosti, omejitve namena, minimalnosti podatkov, točnosti, omejitve hrambe, celovitosti in zaupnosti pri obdelavi osebnih podatkov.

Varstvo potrošnikov:
Spletni prodajalec mora kupcu jasno in razumljivo predstaviti pogoje in koristi kluba zvestobe ali programa lojalnosti.
Spletni prodajalec ne sme zavajati kupca glede narave, obsega ali trajanja kluba zvestobe ali programa lojalnosti.

Konkurenčno pravo:
Pozorni moramo biti, da s klubom zvestobe ali programom lojalnosti ne krši prepovedi omejevalnih sporazumov ali zlorabe prevladujočega položaja na trgu.
Spletni prodajalec ne sme omejevati svobode izbire kupca, diskriminirati med kupci ali ovirati dostopa drugih konkurentov do trga.

Če želi spletni prodajalec ponuditi klub zvestobe ali program lojalnosti, potrebuje naslednje:

  • Pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov kupcev (npr. privolitev)
  • Pravilnik o klubu zvestobe ali programu lojalnosti, ki vsebuje pogoje in koristi za kupce
  • Informacije o klubu zvestobe ali programu lojalnosti, ki jih objavi na svoji spletni strani in jih posreduje kupcem
  • Skladnost s predpisi o varstvu osebnih podatkov, varstvu potrošnikov in konkurenčnem pravu

Vam je članek v pomoč?

« Nazaj