Pri ponujanju za ceno na klik (CPC) plačate za vsak klik oglasa. Pri oglaševalskih akcijah s ponudbami za CPC nastavite najvišjo ponudbo za ceno na klik (»najvišji CPC«), ki je najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za klik vašega oglasa (razen če nastavite prilagoditve ponudb ali uporabljate izboljšan CPC).
- Vaš najvišji CPC je najvišji znesek, ki vam ga lahko zaračunamo za klik, vendar vam bomo običajno zaračunali manj – včasih celo precej manj. Ta končni znesek, ki se vam zaračuna na klik, se imenuje dejanski CPC.
- Če vnesete ponudbo za najvišji CPC in nekdo klikne vaš oglas, zanj nikoli ne boste plačali več, kot znaša ponudba za najvišji CPC, ki ste jo nastavili.
- Izbirate lahko med ročnimi ponudbami (zneske ponudb izberete vi) in samodejnimi ponudbami (Google nastavi ponudbe tako, da bi dobili čim več klikov za vaš proračun).
- Cenovni model CPC je znan tudi pod imenom »plačilo na klik« (PPC).