Dejanje, ki se šteje, ko je nekdo v interakciji z vašim oglasom ali brezplačnim vnosom izdelka na seznam (ko na primer klikne besedilni oglas ali si ogleda videooglas) in nato izvede dejanje, ki ste ga opredelili kot dragoceno za vaše podjetje, npr. spletni nakup ali klic v vaše podjetje iz mobilnega telefona.
Konverzije se merijo s sledenjem konverzijam. Za merjenje konverzij lahko uporabite različne postopke sledenja, odvisno od dejanja, ki ga uporabnik izvede pri interakciji z vašim oglasom ali brezplačnim vnosom na seznam. Konverzijam lahko sledite v različnih napravah (npr. v mobilnih napravah ali namiznih računalnikih), poleg tega pa lahko vključujejo modelirane konverzije. Za ocenjevanje konverzij, ki jih Google ne more neposredno opazovati, modelirane konverzije uporabljajo podatke, ki ne identificirajo posameznih uporabnikov. S tem lahko zagotovimo celovitejše poročilo o konverzijah.