Pogosta vprašanja ob naročilu Natisni

  • Naročilo
  • 0

Pogosti izrazi ob naročilu:


SLA Nivo:
Večji odzivni čas ponujamo SLA (Service Level Agreement) ali Dogovor o ravni storitve (SLA) je pogodba med ponudnikom storitev in stranko, ki določa, katero raven storitve je treba stranki vedno zagotavljati. SLA običajno zajemajo kakovost storitve, razpoložljivost storitve in odgovornosti ponudnika.

SSL Certifikat:
Secure Socket Layer je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikaccijo med odjemalcem in strežnikom (Brskalnik - Strežnik), Deluje tako, da zakriptira podatke, ki se prenašajo po spletu dokler le ti ne pridejo na cilj torej strežnik, kjer se dekriptirajo s pomočjo varnostnih ključev.

Managed paket:
Pomeni vzdrževano storitev ali strežnik, v tem primeru ekipa Mammoth prevzame posodobitve in upravljanje.

 

 


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj