Kaj je branding podjetja na spletu? Natisni

  • Marketing
  • 13

Branding podjetja na spletu je način, kako podjetje predstavi svojo identiteto, vrednote, cilje in ponudbo potencialnim strankam in partnerjem.

Branding je pomemben za ustvarjanje prepoznavnosti, zaupanja in lojalnosti med spletnimi uporabniki, ki so danes bolj informirani, zahtevni in selektivni pri svojih odločitvah.

Podjetje, ki želi biti uspešno na spletu, mora imeti celovito spletno prisotnost, ki zajema več elementov:

  • spletno stran
  • logotip
  • celostno grafično podobo 
  • spletno optimizacijo

Spletna stran je osrednji del spletne prisotnosti, ki mora biti privlačna, pregledna, uporabna in prilagojena različnim napravam. Logotip je simbol podjetja, ki mora biti preprost, zapomljiv in edinstven. Celostna grafična podoba je sklop vizualnih elementov, ki morajo biti usklajeni z logotipom in sporočilom podjetja. Spletna optimizacija je proces izboljšanja vidnosti spletne strani na iskalnikih, ki mora temeljiti na kakovostni vsebini, tehnični ustreznosti in pridobivanju povratnih povezav.

Podjetje, ki izbere podjetje, ki poskrbi za celovito spletno prisotnost, ima prednost pred konkurenco, saj lahko bolje komunicira svojo zgodbo, poveča svoj doseg in ugled ter pritegne več obiskovalcev in strank.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj