Kaj se zgodi v primeru neplačila računa? Natisni

  • 0

V primeru neplačila, si kot ponudnik v skladu s splošnimi pogoji poslovanja pridržujemo pravico, da v roku 7 dneh od zapadlosti plačila onemogočimo vaše storitve ali omejimo njihovo delovanje.

Naprošamo vas, da nas v primeru težav pri plačilu, nezmožnosti plačila ali drugega razloga o tem pravočasno obvestite, da se izognete prekinitvi delovanja storitve
Skupaj bomo zagotovo našli rešitev ali omogočili odlog plačila.

V primeru, kadar od naročnika nismo prejeli pojasnil ali informacij glede zamude pri plačilu, bo po 7 dneh storitev omejena ali onemogočena.
Po 30 dneh bo vaš strežnik suspendiran, po tem času se podatki hranijo 15 dni do trajnega izbrisa.

Kaj pomeni omejitev storitve?
Storitev je omejena, ko od naročnika nismo prejeli plačila ali je le ta kršil splošne pogoje poslovanja.
Omejena storitev je odvisna od zakupljene storitve in lahko zajema vendar ni omejena na: 
Nalaganje datotek, kreiranje novih e-poštnih naslovov ali spletnih strani, izvoze iz podatkovne baze.

Pri omejenem delovanju storitve, vaš stežnik za spletne aplikacije in pošto deluje normalno.

Kaj pomeni suspendiranje strežnika?
Suspendiranje spletnega strežnika pomeni, da se začasno suspendira delovanje spletnega strežnika, kar za posledico pomeni, prekinitev delovanja spletnih strani in spletnih aplikacij.
Spletna pošta za potrebe obveščanja deluje še 30 dni od dneva suspendiranja.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj

Powered by WHMCompleteSolution