Zakaj občasno traja nekaj minut, da prejmem e-poštno sporočilo? Natisni

  • 0

Do zamika pri dostavi spletne pošte občasno prihaja zaradi zaščite pred nezaželeno pošto imanovano Greylisting.

Greylisting je tehnika, ki se uporablja za zmanjšanje neželene pošte, tako da začasno zavrne sporočila od neznanih pošiljateljev. Ko se sporočilo zavrne, mora pošiljateljev strežnik poskusiti znova poslati sporočilo po določenem času. Če je pošiljatelj zakonit, bo ponovno poslal sporočilo in ga bo sprejel prejemnikov strežnik. Če pa je pošiljatelj neželen, bo verjetno opustil sporočilo in ga ne bo ponovno poslal.

Zakaj torej pri uporabi greylistinga občasno prihaja do zamika?
To je zato, ker čas ponovnega pošiljanja sporočila ni standardiziran in je odvisen od konfiguracije pošiljateljevega strežnika. Nekateri strežniki bodo poskusili znova poslati sporočilo takoj, drugi pa bodo čakali nekaj minut ali celo ur.
To pomeni, da lahko sporočila od različnih pošiljateljev prispejo z različnimi zamudami, odvisno od tega, kako hitro se ponovno pošljejo.

V primeru, da na vašem paketu spletnega gostovanja te funkcije ne želite uporabljati, vam jo lahko naša ekipa onemogoči, vendar to kot posledico prinaša možnost za večjega števila nezaželene pošte.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj