Preventivni ukrepi, da oglaševalna sporočila ne pristanejo v spamu Natisni

  • e-novice, Marketing
  • 0

Oglaševalska e-poštna sporočila so pomembno orodje za trženje in komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi strankami. Vendar pa obstaja nevarnost, da bodo takšna sporočila zavržena ali označena kot nezaželena pošta, če niso poslana v skladu z dobrimi praksami in zakonskimi predpisi. Zato je treba upoštevati nekatere preventivne ukrepe, da bi zagotovili, da bodo oglaševalska e-poštna sporočila dosegla svoje ciljno občinstvo in ne bodo škodovala ugledu pošiljatelja.

Nekateri preventivni ukrepi so:

Pridobiti soglasje prejemnikov za pošiljanje oglaševalskih e-poštnih sporočil. To pomeni, da morajo prejemniki izraziti svojo privolitev za prejemanje takšnih sporočil, na primer s prijavo na spletni strani, s potrditvijo na elektronskem obrazcu ali s klikom na povezavo v prejetem sporočilu. Soglasje mora biti prostovoljno, jasno in nedvoumno. Poleg tega mora biti prejemnikom omogočeno, da kadarkoli prekličejo svoje soglasje in se odjavijo od prejemanja oglaševalskih e-poštnih sporočil.

Uporabljati verodostojen in prepoznaven naslov pošiljatelja. Naslov pošiljatelja mora biti povezan z imenom ali blagovno znamko pošiljatelja in ne sme biti zavajajoč ali neresničen. Naslov pošiljatelja mora biti tudi enak naslovu, na katerega lahko prejemniki pošljejo svoje povratne informacije, vprašanja ali pritožbe. Naslov pošiljatelja je eden od ključnih dejavnikov, ki vplivajo na to, ali bo prejemnik odprl sporočilo ali ne.

Uporabljati privlačen in relevanten naslov sporočila. Naslov sporočila je drugi najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na to, ali bo prejemnik odprl sporočilo ali ne. Naslov sporočila mora biti kratek, jedrnat in vsebovati glavno sporočilo ali ponudbo, ki jo želi pošiljatelj predstaviti prejemniku. Naslov sporočila ne sme biti zavajajoč, pretiran ali vsebovati lažnih obljub. Naslov sporočila mora biti tudi prilagojen interesom in potrebam prejemnika, če je to mogoče.

Uporabljati kakovostno in privlačno vsebino sporočila. Vsebina sporočila je tisto, kar bo prepričalo prejemnika, da bo opravil želeno akcijo, na primer obiskal spletno stran, kupil izdelek ali se prijavil na storitev. Vsebina sporočila mora biti jasna, koristna in prepričljiva. Vsebina sporočila mora biti tudi pravopisno in slovnično pravilna ter brez napak. Vsebina sporočila mora biti tudi vizualno privlačna in vključevati slike, videoposnetke ali druge elemente, ki bodo pritegnili pozornost prejemnika.

Upoštevati frekvenco in čas pošiljanja oglaševalskih e-poštnih sporočil. Frekvenca in čas pošiljanja oglaševalskih e-poštnih sporočil sta pomembna za vzdrževanje dobrega odnosa z prejemniki in preprečevanje njihove zasičenosti ali nezadovoljstva. Frekvenca in čas pošiljanja oglaševalskih e-poštnih sporočil morata biti prilagojena preferencam in navadam prejemnikov, če je to mogoče. Na splošno je priporočljivo, da se oglaševalska e-poštna sporočila pošiljajo redno, vendar ne preveč pogosto, in da se izberejo optimalni dnevi in ure, ko so prejemniki bolj verjetno aktivni in odzivni.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj