Kaj je organski promet in kako ga povečam? Natisni

  • Marketing, SEO
  • 0

Organski promet spletne strani je število obiskovalcev, ki pridejo na vašo spletno stran prek iskalnikov, kot sta Google ali Bing, brez da bi plačali za oglaševanje.

Organski promet je pomemben pokazatelj uspešnosti vaše spletne strani, saj kaže na zanimanje in potrebe vaših ciljnih skupin. Če želite povečati organski promet, morate izboljšati vidnost in privlačnost vaše spletne strani v iskalnikih. 

Kako povečati organski promet?
Obstaja nekaj načinov in metod, ki lahko povečajo organski promet na naši spletni strani ali trgovini. V nadaljnem besedilu bomo opisali nekaj takšnih primerov.

Optimizacija spletnih strani za ključne besede, ki so relevantne za vašo nišo, industrijo in ponudbo. Ključne besede so besede ali fraze, ki jih uporabniki vnašajo v iskalnike, ko iščejo informacije, izdelke ali storitve, ki jih ponujate. Z optimizacijo spletnih strani za ključne besede lahko povečate možnosti, da se vaša spletna stran pojavi med prvimi zadetki iskanja in pritegne pozornost obiskovalcev.

Ustvarjanje kakovostne in koristne vsebine, ki zadovoljuje potrebe in pričakovanja vaših obiskovalcev. Vsebina je ključni element organskega prometa, saj je glavni razlog, zakaj ljudje obiščejo vašo spletno stran. Vsebina mora biti informativna, zanimiva, edinstvena in aktualna. Poleg tega mora biti tudi dobro strukturirana, berljiva in prilagojena različnim napravam in brskalnikom. Z ustvarjanjem kakovostne vsebine lahko povečate verjetnost, da bodo obiskovalci ostali na vaši spletni strani dlje časa, se vrnili nanjo in jo delili z drugimi.

Pridobivanje povratnih povezav (backlinkov) z drugih avtoritativnih in relevantnih spletnih strani. Povratne povezave so povezave, ki kažejo na vašo spletno stran z drugih spletnih mest. Povratne povezave so pomembne za organski promet, saj izboljšujejo ugled in zaupanje vaše spletne strani v očeh iskalnikov in obiskovalcev. Če imate veliko povratnih povezav z visoko kakovostnih spletnih mest, ki so povezana z vašo tematiko, lahko povečate svojo organsko uvrstitev in privabite več obiskovalcev. Povratne povezave lahko pridobite z različnimi metodami, kot so gostovanje člankov (guest posting), ustvarjanje infografik, sodelovanje z vplivneži (influencerji) ali sponzoriranjem dogodkov.

Na organski promet vplivajo tudi drugi dejavniki, kot so:

  • hitrost nalaganja spletne strani,
  • varnost in zasebnost podatkov,
  • tehnična optimizacija spletne strani,
  • uporabniška izkušnja (UX),
  • družbeni mediji in analitika.

Vsi ti dejavniki prispevajo k boljšemu doseganju in zadovoljevanju vaših obiskovalcev ter k večji verjetnosti konverzije. Zato je pomembno spremljati in meriti svoj organski promet ter nenehno izboljševati svojo spletno strategijo.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj