Kako dodam nov administratorski račun? Natisni

  • WordPress
  • 0

Za dodajanje novega uporabniškega računa z administratorskimi pravicami v WordPressu morate najprej prijaviti se v svojo nadzorno ploščo WordPress.

Nato kliknite na Uporabniki v levem meniju in nato na Dodaj novega na vrhu strani.
Na naslednjem zaslonu morate vnesti podatke o novem uporabniku, kot so uporabniško ime, e-poštni naslov, geslo in ime za prikaz.
Pomembno je, da izberete Vlogo uporabnika kot Administrator, saj bo to omogočilo novemu uporabniku dostop do vseh funkcij in nastavitev WordPressa.

Ko končate z vnosom podatkov, kliknite na Dodaj novega uporabnika na dnu strani. Novi uporabnik bo prejel e-poštno sporočilo z informacijami o prijavi in povezavo do vaše spletne strani WordPress.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj