Oglaševanje preko e-pošte je lahko učinkovito in cenovno ugodno orodje za promocijo vaših izdelkov ali storitev, če ga uporabljate pravilno.
Vendar pa obstajajo tudi nekatere pasti, ki se jim morate izogibati, da ne bi ogrozili vašega ugleda ali kršili zakonodaje. V tem članku vam bomo predstavili nekaj najpogostejših napak pri oglaševanju preko e-pošte in kako se jim izogniti.
Pošiljanje e-pošte brez soglasja prejemnikov
Ena največjih napak, ki jo lahko naredite pri oglaševanju preko e-pošte, je, da pošiljate e-pošto ljudem, ki se niso prijavili na vašo e-poštno listo ali vam niso dali svojega soglasja za prejemanje vaših sporočil. To je ne samo neetično, ampak tudi nezakonito v večini držav, ki imajo stroge predpise o varstvu osebnih podatkov in zasebnosti. Če pošiljate e-pošto brez soglasja prejemnikov, tvegate, da boste označeni kot nezaželeni pošiljatelj (spam), da boste dobili slabe ocene od vaših potencialnih strank in da boste kaznovani s strani regulatornih organov.
Kako se izogniti tej napaki? Najboljši način je, da uporabljate samo opt-in e-poštno listo, to je seznam prejemnikov, ki so se sami prijavili na vašo e-poštno listo ali vam izrecno dali svoje soglasje za prejemanje vaših sporočil. To lahko storite tako, da na vaši spletni strani ali drugih kanalih ponudite možnost prijave na vaše e-novice, e-kataloge, e-vabila ali druge vrste e-pošte. Pri tem morate biti jasni in transparentni glede tega, kaj bodo prejemniki dobivali od vas in kako pogosto. Poleg tega morate vedno omogočiti možnost odjave od vaše e-poštne liste v vsakem sporočilu, ki ga pošljete.
Pošiljanje e-pošte brez jasne in privlačne zadeve
Druga pogosta napaka pri oglaševanju preko e-pošte je, da pošiljate e-pošto brez jasne in privlačne zadeve, ki bi pritegnila pozornost prejemnikov in jih spodbudila k odprtju vaše e-pošte. Zadeva je prva stvar, ki jo prejemniki vidijo, ko dobijo vaše sporočilo v svojem nabiralniku. Če je zadeva dolgočasna, nejasna, zavajajoča ali nepomembna za prejemnike, obstaja velika verjetnost, da bodo vaše sporočilo prezrli ali izbrisali.
Kako se izogniti tej napaki? Najboljši način je, da uporabljate zadeve, ki so kratke, jedrnate, konkretne in relevantne za prejemnike. Zadeva mora vsebovati glavno korist ali vrednost vaše ponudbe za prejemnike in jih zanimati za več informacij. Zadeva mora biti tudi skladna z vsebino vaše e-pošte in ne sme vsebovati lažnih obljub ali pretiravanj.
Prepogosto pošiljanje e-pošte in novic
Pri pošiljanju moramo biti previdni, da jih ne prepošiljamo preveč pogosto, saj lahko to povzroči nasprotni učinek. Preveč pogosto pošiljanje e-poštnih novic lahko:
Zmanjša zanimanje in zaupanje prejemnikov. Če prejemajo preveč sporočil, ki jih ne odprejo ali ne preberejo, lahko izgubijo zanimanje za naše vsebine in naše podjetje. Poleg tega lahko zmanjšamo njihovo zaupanje v našo strokovnost in kredibilnost, če jim pošiljamo nerelevantne ali zastarele informacije.
- Poveča stopnjo odjav in pritožb. Če prejemniki menijo, da so naše e-poštne novice nadležne, nezaželene ali vsiljive, lahko se odjavijo od naše e-poštne liste ali nas prijavijo kot neželeno pošto. To lahko negativno vpliva na naš ugled in naše poslovne rezultate.
- Zniža učinkovitost in donosnost naše e-poštne strategije. Če pošiljamo preveč e-poštnih novic, lahko zmanjšamo njihovo učinkovitost in donosnost. To pomeni, da bomo imeli nižje stopnje odprtja, klikov, konverzij in prodaje.
Poleg tega bomo zapravljali čas in denar za pripravo in pošiljanje e-poštnih novic, ki ne prinašajo želenih rezultatov.
Poskrbite za tehnično skladnost poslanih sporočil
Brez skrbi, kadar oglašujete s pomočjo orodij Mammoth ali gostujete domeno v našem omrežju, za tehnično plat poskrbi naša ekipa.
Priporočljivo, da uporabljate tehnične standarde, kot so DKIM in DMARC, ki vam pomagajo dokazati avtentičnost in integriteto vaših e-poštnih sporočil.
Predvsem je pomebno DKIM podpisovanje poslane pošte. DKIM (DomainKeys Identified Mail) je sistem, ki omogoča, da podpišete vaša e-poštna sporočila z digitalnim podpisom, ki je povezan z vašo domeno.
Tako lahko prejemniki preverijo, ali je e-poštno sporočilo res prišlo od vas in ali ni bilo spremenjeno med potjo.