Uporaba javne baze e-poštnih naslovov za oglaševanje preko e-pošte je slaba ideja za vsako podjetje, ki želi graditi svoj ugled in zaupanje pri potencialnih strankah. Takšne baze ponavadi niso kakovostne, saj vsebujejo mešanico e-poštnih naslovov, ki niso segmentirani po zanimanjih, potrebah ali demografskih podatkih. To pomeni, da ne moremo ciljno oglaševati svojih izdelkov ali storitev, ampak pošiljamo splošna in neprilagojena sporočila, ki ne pritegnejo pozornosti prejemnikov.
Večina teh sporočil bo označena za spam ali pa sploh ne bo odprta, kar bo negativno vplivalo na našo dostavljivost in ugled.
Poleg tega je uporaba takšnih baz neetična in nezakonita. Ljudje, ki so na teh seznamih, ponavadi niso podali soglasja za prejemanje naših e-poštnih sporočil, kar je v nasprotju z zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Če kršimo ta zakon, se lahko soočimo z visokimi kaznimi in tožbami. Prav tako je prodaja takšnih baz podatkov prepovedana, razen če gre za e-poštni naslove pravnih oseb in organizacij. Vendar pa to pomeni, da bomo izgubili velik del potencialnega trga, še posebej, če naše storitve niso namenjene poslovnim uporabnikom.
Zato je bolje, da gradimo svojo lastno bazo e-poštnih naslovov s privolitvijo in segmentacijo prejemnikov. Tako bomo lahko pošiljali relevantna in personalizirana sporočila, ki bodo povečala našo konverzijo in zvestobo strank.
Prav tako bomo spoštovali zakonodajo in etična načela ter si ustvarili dober sloves kot podjetje, ki ceni svoje stranke.