Družbena omrežja so postala pomemben dejavnik v komunikaciji med podjetji in potrošniki in v veliki meri vplivajo na zaupanje potrošnika v izdelek ali podjetje.
Podjetja lahko uporabljajo družbena omrežja za promocijo svojih izdelkov in storitev, za gradnjo odnosov z obstoječimi in potencialnimi strankami, za zbiranje povratnih informacij in za reševanje težav.
Potrošniki pa lahko uporabljajo družbena omrežja za iskanje informacij o podjetjih in njihovi ponudbi, za deljenje svojih mnenj in izkušenj, za primerjavo različnih možnosti in za izražanje svojih potreb in pričakovanj.
Vpliv družbenih omrežij na zaupanje potrošnika je odvisen od več dejavnikov, kot so kakovost, verodostojnost in pravočasnost informacij, ki jih podjetja in potrošniki objavljajo na družbenih omrežjih, stopnja interaktivnosti in odzivnosti, ki jo podjetja kažejo do potrošnikov na družbenih omrežjih, ter mera skladnosti in usklajenosti med informacijami, ki jih podjetja posredujejo na družbenih omrežjih in drugih komunikacijskih kanalih.
Družbena omrežja lahko povečajo zaupanje potrošnika, če podjetja zagotavljajo točne, relevantne in ažurne informacije, če se aktivno in prijazno vključujejo v dialog z potrošniki, če rešujejo njihove težave in zadovoljujejo njihove potrebe, ter če so dosledni in transparentni v svojem komuniciranju.
Družbena omrežja pa lahko zmanjšajo zaupanje potrošnika, če podjetja objavljajo napačne, zavajajoče ali zastarele informacije, če ignorirajo ali obravnavajo neprimerno potrošnike na družbenih omrežjih, če ne rešujejo njihovih težav ali ne izpolnjujejo njihovih pričakovanj, ter če so nekonsistentni ali nepregledni v svojem komuniciranju.