Brezplačni načini oglaševanja in promocije na spletu Natisni

  • SEO, Oglaševanje
  • 0

Brezplačni načini oglaševanja in promocije na spletu so različni in odvisni od ciljne publike, vrste izdelka ali storitve, konkurence in drugih dejavnikov.
Nekaj primerov načinov, kako lahko brezplačno povečamo prepoznavnost izdelka ali strani in povečamo prodajo in promet na spletni strani, smo opisali v nadaljnem besedilu.

Uporaba družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube in drugi.
Na teh platformah lahko ustvarjamo zanimivo in koristno vsebino, ki privlači pozornost potencialnih strank, gradimo odnose z obstoječimi strankami, delimo mnenja in priporočila, sodelujemo v skupnostih in forumih, ki so povezani z našo nišo, organiziramo nagradne igre in ankete, ustvarjamo oglase in dogodke in še več.

Uporaba optimizacije spletnih strani (SEO), ki je proces izboljšanja vidnosti naše spletne strani v iskalnikih, kot je Google.
Za to moramo upoštevati različne dejavnike, kot so ključne besede, naslovi, opisi, slike, povezave, hitrost nalaganja, mobilna prijaznost in drugi.
SEO nam pomaga doseči višje uvrstitve v rezultatih iskanja in privabiti več obiskovalcev na našo spletno stran.

Uporaba e-poštnega trženja, ki je ena najbolj učinkovitih metod za vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami in spodbujanje ponovnih nakupov. Za to moramo zgraditi seznam e-poštnih naslovov naše ciljne publike, ki jih lahko pridobimo z različnimi tehnikami, kot so ponudba brezplačnih vsebin, popustov, prijavnic, e-knjig in drugih.
Nato moramo redno pošiljati e-poštna sporočila z vrednostnimi informacijami, novicami, nasveti, ponudbami in drugimi spodbudami za obisk naše spletne strani ali nakup našega izdelka ali storitve.

Uporaba vsebinskega trženja, ki je strategija ustvarjanja in distribucije kakovostne, relevantne in privlačne vsebine za našo ciljno publiko. Vsebina lahko vključuje članke, blog objave, infografike, videe, podcaste, e-knjige in druge formate. Cilj vsebinskega trženja je vzpostaviti avtoriteto in zaupanje v naši niši, izobraževati in zabavati naše obiskovalce in stranke, reševati njihove težave in potrebe ter jih usmerjati skozi nakupni lijak do konverzije.

Uporaba partnerskega trženja (affiliate marketing), ki je proces promocije izdelkov ali storitev drugih podjetij ali oseb v zameno za provizijo. Za to moramo najti partnerje (affiliate), ki imajo podobno ciljno publiko kot mi in jim ponuditi povezavo (affiliate link) do naše spletne strani ali izdelka ali storitve.
Ko partnerji delijo to povezavo s svojimi sledilci ali obiskovalci in ti opravijo nakup preko te povezave, mi dobimo določen odstotek prodaje kot provizijo.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj