Članki

Clanek Določitev optimalnega proračuna oglaševanja Huh, brez skrbi, za to lahko poskrbimo mi! Ponujamo dodatne storitve oglaševanja in upravljanje... Clanek Iskalno in Prikazno omrežje Iskalno omrežje je skupina spletnih strani, ki prikazujejo oglase, ki so povezani z iskalnimi... Clanek Kaj je A/B testiranje oglaševalne Kampanja, kakšne so prednosti? A/B testiranje oglaševanje kampanije je metoda, ki omogoča primerjavo učinkovitosti dveh ali več... Clanek Kaj je CLV oz. življenska vrednost stranke? CLV je kratica za customer lifetime value, kar pomeni življenjsko vrednost stranke. To je... Clanek Kaj je CPC v Google Ads Pri ponujanju za ceno na klik (CPC) plačate za vsak klik oglasa. Pri oglaševalskih akcijah s... Clanek Kaj je CPM? Način ponudbe, kjer plačate za tisoč ogledov (prikazov) v Google Prikaznem omrežju. Ponujanje za... Clanek Kaj je CPV? Način ponujanja za oglaševalske akcije z videooglasi, pri katerih plačate za posamezen ogled.... Clanek Kaj je CRO? CRO je kratica za conversion rate optimization, kar pomeni optimizacijo stopnje pretvorbe. To je... Clanek Kaj je CTR? CTR je kratica za click-through rate, ki je merilo za uspešnost spletnih oglasov. CTR... Clanek Kaj je bounce rate, kakšen vpliv ima in kaj nam sporoča? Bounce rate je odstotek obiskovalcev, ki zapustijo spletno stran, ne da bi si ogledali druge... Clanek Kaj je ciljni doseg? Število oseb v določeni ciljni publiki vaše oglaševalske akcije, ki naj bi ga dosegli. Ciljni... Clanek Kaj je iskalno omrežje v Googlu? Skupina spletnih mest, povezanih z iskanjem, na katerih se lahko prikazujejo vaši oglasi. Ko... Clanek Kaj je negativna ključna beseda? Vrsta ključne besede, ki prepreči, da bi določena beseda ali besedna zveza sprožila oglas. Oglas... Clanek Kaj je negativno frazno ujemanje? Nastavitev ključne besede, ki omogoča izključitev oglasa za iskanja, ki vsebujejo točno določeno... Clanek Kako merimo uspešnost oglaševalne kampanje? To je vprašanje, ki si ga moramo postaviti pred začetkom vsake kampanje, saj brez jasnih ciljev...
« Nazaj