Kako oblikovati učinkovito oglaševalno e-poštno sporočilo? Natisni

  • e-novice, Marketing
  • 0

Dobro oblikovano oglaševalno e-poštno sporočilo je tisto, ki pritegne pozornost prejemnika, mu ponudi koristno in relevantno vsebino, ga spodbudi k dejanju in mu omogoči enostavno komunikacijo z vami. Tukaj je nekaj nasvetov, kako ustvariti takšno sporočilo:

  • Uporabite privlačen in jasen naslov, ki povzame glavno sporočilo in vzbudi zanimanje. Naslov naj bo kratek, informativen in usmerjen k koristi za prejemnika.
  • Začnite sporočilo z osebnim nagovorom, ki izraža spoštovanje in zaupanje. Uporabite ime prejemnika, če ga poznate, ali pa vsaj njegov naziv ali funkcijo.
    Izogibajte se generičnim pozdravom, kot so "Spoštovani", "Dragi" ali "Zdravo".
  • V uvodu predstavite sebe in svoje podjetje ter navedite namen sporočila. Pojasnite, zakaj pišete prejemniku in kaj mu želite ponuditi.
    Bodite jedrnati, vljudni in profesionalni.
  • V glavnem delu sporočila razvijte svojo ponudbo in poudarite njene prednosti za prejemnika. Odgovorite na morebitna vprašanja ali pomisleke, ki jih ima lahko prejemnik, in mu ponudite dokaze ali pričevanja o kakovosti vaše ponudbe.
    Uporabljajte kratke odstavke, podnaslove, alineje in slikovno gradivo, da olajšate branje in razumevanje.
  • V zaključku sporočila povzemite glavne točke in pozovite prejemnika k dejanju. Navedite, kaj naj stori naslednje, da izkoristi vašo ponudbo, in mu dajte jasne navodila, kako vas lahko kontaktira. Navedite tudi rok za odziv, če je potreben, in mu zagotovite dodatne informacije ali pomoč, če jih potrebuje.
  • Končajte sporočilo z vljudnim pozdravom in svojim podpisom. V podpisu navedite svoje ime, naziv, podjetje in kontaktne podatke. Lahko dodate tudi svoj logotip ali slogan. Izogibajte se uporabi preveč neformalnih ali neprimernih pozdravov, kot so "Lep pozdrav", "Čau" ali "Se vidimo".

Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj