Primeri dobre prakse e-poštnega oglaševanja Natisni

  • Email, e-novice, oglaševanje, Marketing
  • 0

E-poštno oglaševanje je učinkovit način za vzpostavljanje in ohranjanje stika s strankami. Da bi bilo e-poštno oglaševanje uspešno, je pomembno upoštevati nekaj dobrih praks.

Najprej je treba zagotoviti, da je e-pošta relavantna, zanimiva in nevsiljiva za prejemnika. To pomeni, da je treba pošiljati vsebino, ki je prilagojena interesom, potrebam in željam stranke. Poleg tega je treba paziti na pogostost pošiljanja e-pošte, da se ne zmanjša njena vrednost in ne povzroči odjave prejemnika ali še huje oznake spam.

Še pred pošiljanjem pridobiti jasno dovolenje in soglasje za prijavo in pošiljanje e-novic prejemnika. To pomeni, da je treba pošiljati e-pošto samo tistim, ki so se izrecno strinjali z njo in jim omogočiti enostavno odjavo kadarkoli. Poleg tega je treba ponujati posebne ugodnosti in promocije, ki so namenjene samo naročnikom na e-novice. Tako se poveča njihova zadovoljstvo in lojalnost.

Redno je potrebno optimizirati e-pošto za doseganje ciljev. To pomeni, da je treba vključiti povratne povezave na spletno stran ali druge kanale, kjer se lahko stranka dodatno informira ali opravi nakup.
E-pošta naj bo tudi profesionalno oblikovana in napisana, z vsemi podatki o podjetju in kontaktnimi informacijami.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj