Menim, da sem prejel Phishing mail (Ribarjenje) kaj storiti? Natisni

  • 0

Kadar ste na vaš e-poštni naslov prejeli sumljivo sporočilo in menite, da gre za prevaro, postopajte po internih varnostnih protokolih vašega podjetja.

V primeru, da nimate določenih varnostnih protokolov se držite spodnjih navodil:

  • Ne odpirajte sporočila: Če sumite, da je elektronsko sporočilo prevara, ga ne odpirajte.
  • Ne odgovarjajte na sporočilo: Ne odgovarjajte na sumljivo elektronsko sporočilo in ne poskušajte stikati z njegovim pošiljateljem.
  • Obvestite nadrejenega: Če ste zaposleni, obvestite svojega nadrejenega ali informacijsko tehnološko službo, da preverijo sporočilo.
  • Izbrisati sporočilo: Izbrisati sporočilo iz svojega elektronskega predala.
  • Če sumite na sumljivo elektronsko pošto, je najbolje, da ne odpirate sporočila in obvestite svojega nadrejenega ali informacijsko tehnološko službo, da preverijo. Z upoštevanjem teh ukrepov za zaščito lahko zaščitite svoje osebne in poslov

Vedno pa se lahko obrnete tudi na našo podporno ekipo, ki vam bo pomagala preveriti ali gre za prevaro ali legitimno e-poštno sporočilo.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj