Prejel sem lažno obvestilo iz banke, kako postopati? Natisni

  • 0

Lažna sporočila, ki se izdajajo za vašo banko, so oblika spletnega kriminala, ki se imenuje phishing.
Namen teh sporočil je, da vas zavedejo, da razkrijete svoje osebne ali finančne podatke, ki jih lahko zlorabijo za krajo denarja ali identitete.

Če ste prejeli takšno sporočilo, ga ne odpirajte in ne klikajte na nobene povezave ali priponke.
Sporočilo označite za SPAM in ga izbrišite, o tem pa lahko obvestite tudi svojo banko.

Vaša banka vas nikoli ne bo prosila, da ji pošljete svoje geslo, PIN kodo, varnostno kodo ali druge občutljive podatke prek e-pošte, SMS-a ali telefona.

Če ste že razkrili svoje podatke, nemudoma pokličite svojo banko in spremenite svoje geslo. Prav tako preverite svoje transakcije in prijavite morebitne sumljive aktivnosti.

Da bi se izognili lažnim sporočilom v prihodnosti, bodite pozorni na naslednje znake:

  • slaba slovnica ali črkovanje,
  • neznani ali sumljivi naslovi pošiljateljev,
  • zahteve po nujnem ukrepanju ali grožnje s sankcijami,
  • ponudbe za nagrade ali denarne povračila.

Vedno preverite verodostojnost sporočil, preden jim zaupate ali sledite njihovim navodilom.

Preberite še tudi ostale podporne članke in ohranite varnost vaših podatkov na spletu.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj