Menim, da sem v priponki prejel virus, kaj storiti? Natisni

  • 0

Če ste preko elektronske pošte v priponki prejeli virus, priponke nikar ne odpirajte! Potrebno je takojšnje ukrepanje, da preprečite nadaljnjo škodo, predvsem v primeru, da ste priponko že odprli.
Virus lahko okuži vaš računalnik, izbriše ali ukrade vaše podatke, pošlje neželena sporočila ali omogoči dostop do vaših računov.

O prejemu virusa obvestite našo podporno ekipo, ki bo poskrbela za zavarovanje vaših e-potšnih naslovov in spletnih strani.
Nato sledite tem korakom, da se zavarujete pred virusom:

1. Ne odpirajte priponke ali klikajte na povezave v sumljivih sporočilih. Če ste to že storili, takoj zaprite sporočilo in izbrišite ga iz vašega nabiralnika.
2. Zaženite protivirusni program in opravite popolno skeniranje vašega računalnika. Sledite navodilom protivirusnega programa za odstranitev virusa ali karanteno okuženih datotek.
3. Spremenite gesla za vse vaše pomembne račune, kot so e-pošta, bančništvo, družabna omrežja in vaše spletne aplikacije. Uporabljajte močna in različna gesla za vsak račun.
4. Obvestite svoje stike in zaposlene, da ste prejeli virus in jih opozorite, naj ne odpirajo sporočil, ki ste jim jih morda poslali. 
5. Preverite svoje finančne transakcije in aktivnosti na računih, da ugotovite, ali je virus povzročil kakšno škodo ali zlorabo. Če opazite kaj sumljivega, se obrnite na ustrezne institucije ali ponudnike storitev in jim prijavite incident.

Virusi so resna grožnja za vašo varnost in zasebnost na spletu. Zato je pomembno, da vedno pazite na to, kaj odpirate in klikate v svoji e-pošti.

Poleg tega redno posodabljajte svoj protivirusni program in operacijski sistem ter uporabljajte varnostne kopije za shranjevanje svojih podatkov.


Vam je članek v pomoč?
Vaše mnenje nam je pomebno, sporočite nam ali vam je bil članek v pomoč?
« Nazaj